2 inlägg i ett ^.^

Hejs, är riktigt trött idag.. det var ju gokarttävling inomhus och jag blev fett trött! Menmen.. vad gör man inte för den sporten man älskar!? Jag körde med en kille som heter Alexander och han har inte kört gokart på jätte länge eftersom hans pappa fick/har leukemi.. :'( Men dom var i alla fall där igår och körde hyrkart med oss och det var grymt kull att få träffa dom igen! Just nu är jag på pappas jobb som vanligt och jag önskar att jag fick åka hem och sova. Jag har haft ont i huvudet varje morgon dom 3 sista dagarna menmen..

Vill ni veta en sak....?

.........jag har inte smkinkat mig på typ 1 vecka eller mer! :D det är F*N nice! ;)

image description


Vill ha galet mycket:

LÄNK 1
LÄNK 2


Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback