Yeah Buddy

Hejsan allihopa! Har inte bloggat så mycket under sommarlovet eftersom jag har haft fullt upp med att ha kul istället! :D Idag ska jag iaf till gokarten och träna lite Rotax Junior! I helgen drar jag till landet med Lisa och det ska bli sjukt kul, SOLA, BADA, UTE OCH GRILLA!! 
 
Jag har också kört sm i gokart(svenska mästerskapet) och det gick inte så bra i finalen men jag är nöjd med min prestation.. (stav) Jag körde upp mig från 27e till 13e i för finalen. Efter ett varv i finalen hade jag lyckats ta mig upp till en 11e plats från 13e. Jag låg fyra i sm om man räknar bort dom som inte ska räknas med.. Sen blir jag avkörd av en jävla idiot som heter Emma Andersson, jag vet det är fel av mig att hänga ut nån på internet men jag hatar henne så sjukt jävla mycket så det inte går att beskriva. FUCK HENNE. Nej nu ska jag sluta tänka på det och fortsätta ha en bra sommar! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback