Jag har....

(x) snott den här listan 
(x) rökt en cigarett 
(x) varit full 
(X) varit kär 
() har blondt hår 
(x) e brunett 
(x) älskar eller saknar någon 
() somnat i skolan 
(x) tittat på en solnedgång 
() sovit under stjärnorna 
(x) blivit kittlad 
(x) Nördat framför datan en natt 
(x) gjort bort mej på en scen 
( ) blivit avstängd från skolan 
(X) hatat mitt utseende 
() gråtit mig själv till sömns 
(x) sjungit karaoke 
(X) fångat en snöflinga på tungan 
(X) dansat i regn 
(x) Är käär 
() varit otrogen 
() har bilddagboken 
(x) msn 
() fantiserat om en kompis 
() rymt hemifrån 
(x) vart vaken en hel natt 
(x) kört bil 
(x) kört moppe 
(x) slagits 
(x) blivit mulad i snöbollskrig 
(x) mulat någon i ett snöbollskrig 
( ) varit i knytnävsslagsmål 
( ) blivit arresterad 
(x) Slagit någon i ansiktet 
(x) blivit knäad i huvet 
(x) sprungit in i ett träd 
(x) sprungit in en lyktstolpe 
(X) tänt eld på ngt 
() hamnat på sjukhus/akuten 
()dödat ngn 
()varit nära på å dö 
(x)druckit redbull 
(x)kysst en tjej 
(x) kysst en kille 
(x)hånglat 
()haft sex
Vissa grejer på den här listan ÅNGRAR jag verkligen att jag gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback